Sant Just Desvern

ERC Sant Just a la Diada Republicana del Baix Llobregat

Els companys i comaoanyes d'ERC Sant Feliu han acollit i organitzat, enguany, la Diada Republicana del Baix Llobregat i L'Hospitalet centrada en reclamar la llibertat dels presos i les preses polítiques.

Fins a 3.000 persones van participar de les diferents activitats organitzades al llarg del dia: debats sectorials, amb la participació de diferents entitats de la comarca; dinar de germanor, organitzat per Free Junqueras i diferents concerts, organitzats per Jovent Republicà.

A l'acte polític es va comptar amb la participació dels companys i companyes Oriol Bossa, portaveu del grup municipal de Sant Feliu de Llobregat; la diputada republicana Eva Baró; els membres del jovent republicà del Baix Llobregat Àlex López i Alba Saladie; el president d'Esquerra Baix Llobregat i l'Hospitalet Jordi Albert; la portaveu d'Esquerra Marta Vilalta; el Diputat al Congrés Joan Tardà i el Vicepresident de la Generalitat Pere Aragonés. També va assistir-hi el conseller d'Acció exterior, Ernest Maragall.

Aprofitant la trobada, ERC Baix Llobregat i l'Hospitalet va donar la benvinguda a la nova militància: més de 250 noves persones. Des de l'1 d'octubre la militància comarcal ha crescut el 23%.

D'entre aquestes 250 noves persones Sant Just Desvern tenim el goig i l'honor de tenir 4 presones noves militants:
  • Aleix Duran i Ayxendri
  • Cristina Gil i Tortosa