En aquesta nova edició del nostre butlletí electrònic hi trobareu un breu resum de les activitats i de l'acció polítca d'ERC Sant Just durant aquest mes de juny.
ERC Sant Just a Twitter ERC Sant Just a Twitter
ERC Sant Just a Facebook ERC Sant Just a Facebook
ERC Sant Just a Instagram ERC Sant Just a Instagram
Visiteu la nostra web Visiteu la nostra web
Enguany hem pogut celebrar un Sant Joan amb una certa normalitat i amb la satisfacció de veure com els nostres companys i companyes presos polítics han sortit de la presó.

És una satisfacció parcial, però, ja que l'indult parcial no soluciona la situació dels exiliats ni dels més de 3.000 represaliats.

Des d'Esquerra seguim mantenint que la sortida a aquest despropòsit repressiu és l'amnistia i així ho defensem a tots nivells, també en l'àmbit municipal. A diferència d'altres grups municipals que ara ja tan sols es limiten a fer proclames mentre tomben mocions de suport a represaliats (com va demostrar JuntsXSantJust ahir mateix durant el ple municipal).

Aquest juny ha estat especialment intens a Sant Just i des d'Esquerra hem procurat de donar suport a totes les iniciatives locals que s'han anat produint.

Us convidem a donar una ullada al nostre Instagram per a repassar la nostra activitat.
Amb la rebuda de la Flama del Canigó i el relaxament de les mesures de prevenció contra la Covid19 hem pogut gaudir d'un Sant Joan relativament normal, però encara queda molta feina a fer. De mica en mica ens en sortirem!
Aquest 28 de juny hem celebrat el Dia de l'Orgull LGTBI+, que entenem com una jornada de reivindicació que ens compromet amb els drets LGTBI+ i ens empeny a seguir treballant per una República Catalana diversa i lliure de LGTBIfòbia
Llegiu la crònica del ple de juny!
Opinió
Properes activitats
Compartiu a Facebook Compartiu a Facebook
Compartiu a Twitter Compartiu a Twitter
Enviar butlletí per correu electrònic Enviar butlletí per correu electrònic
ERC Sant Just a Twitter ERC Sant Just a Twitter
ERC Sant Just a Facebook ERC Sant Just a Facebook
ERC Sant Just a Instagram ERC Sant Just a Instagram
Visiteu la nostra web Visiteu la nostra web
Copyright © *|CURRENT_YEAR|* *|LIST:COMPANY|*, Tots els drets reservats.
*|IFNOT:ARCHIVE_PAGE|* *|LIST:DESCRIPTION|*

El nostre correu electrònic és: [email protected]
*|HTML:LIST_ADDRESS_HTML|* *|END:IF|*

Voleu canviar la manera com rebeu aquest butletí?
Podeu actualitzar les vostres preferències o donar-vos de baixa d'aquesta llista.

*|IF:REWARDS|* *|HTML:REWARDS|* *|END:IF|*