Sant Pere de Vilamajor

Aprovada la moció de la Coordinadora Independentista de Sant Pere de Vilamajor.

La moció presentada per la Coordinadora Independentista de Santa Pere de Vilamajor ha estat aprovada en el ple extraordinari celebrat el divendres 16 d’octubre a les 12 hores. La moció ha estat aprovada amb vuit vots a favor (2 CIU, 2 ERC, 2 GISP, 1 ISP i 1 del regidor J.L.B.) i dos en contra (1 PP i 1 PSOE).
El grup municipal d’esquerra, vol felicitar als promotors de la Coordinadora Independentista de Sant Pere de Vilamajor aquesta iniciativa. Hem de manifestar que per a nosaltres, el simple fet que hi hagi una iniciativa popular ja és un èxit. El poble ha de poder parlar, i quan els polítics no escolten, les iniciatives populars com aquesta són la única eina de la que disposa la societat civil per fer-se escoltar.
No cal dir que nosaltres som independentistes, i que veiem amb bons ulls tot aquest moviment social pro-referèndums que hi ha pertot arreu. Una consulta popular, el dret a decidir, diguem-ho com ho diguem, però que en definitiva el seu significat és democràcia i llibertat. El poble català s’ha alçat per poder escollir lliurement i democràticament el seu futur, i d’això ens hem de sentir orgullosos. Orgullosos que malgrat els pals a les rodes, la catalanofòbia, l’espoli fiscal, i un sense fi de raons, els catalans hem continuat la nostra lluita pacíficament. Volem decidir el nostre futur.

Esperem que aquest moviment social que hi ha, no s’adormi. El poble ha d’estar despert i ha de fer el possible per ser escoltat, a tots els nivells. Demanem al poble, a la ciutadania, que no calli i que digui sempre la seva.

Ara li toca el torn al poble i que el pròxim dia 13 de desembre vagi a exercir el seu dret a decidir. No us quedeu a casa, aneu a votar.

MOCIÓ

“El Ple de l’Ajuntament de Sant Pere de Vilamajor manifesta:

I.- Que Catalunya és una nació i com a tal ostenta el dret a la seva pròpia autodeterminació.

II.- Que en conseqüència els ciutadans i ciutadanes de Catalunya han de poder exercir el seu dret democràtic a determinar lliurement el seu futur com a poble.

En base a aquests fonaments es pren el següent acord:

1.- L’Ajuntament de Sant Pere de Vilamajor dóna suport a la proposta de la “Coordinadora Independentista de Sant Pere de Vilamajor” de sotmetre a consulta popular a la població d’aquest municipi a l’efecte que es determini sobre la següent qüestió:

“Està a favor que Catalunya esdevingui un Estat de dret, independent, lliure, democràtic i social, integrat a la unió europea?”