ERC Sants - Montjuïc

Campanya: "PROU ESPOLI" a la Plaça de Sants

Encetem a Sants-Montjuïc la campanya "PROU ESPOLI".

El govern espanyol ha encetat paral.lel.lament, una ofensiva a favor de la liberalització dels horaris comercials, aquest fet pot representar la mort del model del comerç de proximitat a Catalunya.

Les octavetes repartides als nostres comerciants i botiguers, tot fent campanya en contra de "LA LIBERALITZACIÓ D'HORARIS COMERCIALS A BARCELONA" ha estat un èxit. Ells coneixem millor que ningú, quin problema representarà el fet que s'implanti aquesta Llei. Els nostres comerciants i botiguers estan indignats i et transmeten la sensació, que ningú defensa els seus interessos.

Molts et fan saber, que el seu comerç està buit, altres et manifesten el seu neguit, pensant que no tenen futur i m'atreviria a dir, que gran part d'ells estan a favor de la República Catalana.

Els vianants són més receptius a signar el full sobre la "DACIÓ EN PAGAMENT" i es veuen unes mostres de solidaritat impressionants.

És molt interessant observar el col.lectiu de nouvinguts: comunitaris i extracomunitaris (molts no parlen, ni català, ni espanyol) com coneixen el problema de Catalunya i també estan a favor d'una República Catalana i en contra de l'espoli fiscal. Tenim un barri informat, però que li manca que li encomanin una il.lusió en un futur proper.