ERC Sants - Montjuïc

Dimarts, 21 d'agost de 2012

Visita del nostre President Oriol Junqueras a la Festa Major de Sants

Ahir tot va començar amb una entrevista a Sants 3 Ràdio, quan va acabar l’entrevista, l’Oriol Junqueras fou sorprès per tot un seguit de periodistes de diferents mitjans de comunicació de casa nostra. Recordem, que ahir a Euskadi es va fixar una data per avançar les eleccions. El nostre President, l’Oriol Junqueras va argumentar, que el president de la Generalitat, Artur Mas, no necessita avançar les eleccions com s’ha fet a Euskadi perquè podria governar amb el suport d’ERC, tot i que amb condicions. “El que volen els ciutadans és que governi, que lideri el país per sortir de la crisi, que aprofiti la majoria parlamentària que té per fer allò que cal fer per sortir de la crisi. No entendríem que el govern anunciés unes eleccions avançades quan té una majoria al Parlament”, va argumentar.

Posteriorment va passejar pels carrers de Sants, parlant amb els veïns i veïnes del barri. En moltes ocasions el carrer va servir d’àgora, molts veïns i veïnes plantejaven els seus neguits, molts es mostraven d’acord amb l’Oriol Junqueras i molts aprofitaven el debat per conversar cordialment. També es va improvisar una simpàtica partida de ping-pong al carrer Guadiana.

La gent de les associacions i entitats del barri foren molt cordials, l’Oriol Junqueras que va felicitar personalment a les entitats guardonades de: La Plaça de la Farga, la decoració inspirada “en les mines”, el carrer Sagunt, el motiu del carrer “Qualsevol nit pot sortir el sol” i l’associació d’Alcolea de Baix “amb tot a mitges”.

Al carrer Alcolea l’Oriol Junqueras va despertar la curiositat dels veïnes i veïnes de les entitats, quan va explicar la Batalla del Pont d’Alcolea, quan al segle XIX foren derrotades les forces dels Borbons!
Ens va animar a tots els assistents, el fet de veure a través del nostre de l’Oriol Junqueras, l’arrelament d’ERC al barri de Sants i ens encoratja a lluitar per un futur millor.

La passejada per la Festa Major fou un gran moment per conèixer, quins són els autèntics problemes de la gent i per fer política de debó.

Gràcies Oriol Junqueras per la visita i fins aviat!