Segarra

Xavier Castellana: ‘La voluntat de negociar ha de ser una carta que no podem perdre’

La Secció Local d’ERC Guissona ha celebrat aquest dissabte dia 21 de maig una jornada de treball, en la que s’ha fet balanç de les polítiques dutes a terme pel grup municipal a l’Ajuntament, que ha comptat amb la presència del senador Xavier Castellana. L’acte, en el qual també s’ha fet una anàlisi de la situació política actual, ha acabat amb un dinar de germanor.

El portaveu del grup municipal i president de la Secció Local d’ERC a Guissona, Josep Esquerra, que ha estat l’encarregat de presentar el balanç de les polítiques dutes a terme pel grup municipal durant els tres primers anys de legislatura, ha manifestat que la voluntat del grup sempre ha estat ‘dur a terme una oposició activa, una oposició responsable, això no vol dir que no pugui ser crítica’. Esquerra ha reforçat el concepte ‘del que és bo per Guissona és bo per tots’.

El senador Xavier Castellana, ha destacat la feina que s’està duent a terme a la secció local, remarcant els valors republicans com a eix central, remarcant ‘l’honestedat, la capacitat de treball, el coneixement de les necessitats de la ciutadania i la implicació en la societat’, eines clau per a dur a terme una política útil a nivell municipal, i l’existència d’un ‘molt bon nivell de cohesió i d’il·lusió’.

El republicà ha fet un repàs de temes d’àmbit nacional, detallant que sobre el cas Pegasus ‘és imprescindible que hi hagi conseqüències i sobretot que el que passi, ens doni garanties de no-reproductibilitat’.

Castellana també s’ha mostrat ferm sobre el fet que ‘la negociació ha de ser un element que sempre hi ha de ser, perquè som un món interconnectat on no som uns i altres, hi ha molts altres actors. La voluntat de negociar ha de ser una carta que no podem perdre’, ha assegurat.

Guissona, 21 de maig de 2022