ERC al Segrià

El Punt de Voluntariat del Consell Comarcal del Segrià exposa el seu projecte d'associacionisme en la trobada de Punts de Catalunya

El vicepresident del Consell Comarcal del Segrià, Toni Bosch, ha presentat aquesta setmana a Mataró el projecte del Punt de Voluntariat del Segrià ‘Viu l’associacionisme!’, en el marc de la 17a Trobada de Punts de Voluntariat de Catalunya.
Bosch ha explicat que "és molt positiu que un projecte nascut al Segrià pugui servir de model per a altres punts de Catalunya". Així, ha destacat que "la iniciatilva, que de moment s'està implementant a Corbins, Els Alamús i Almacelles, ha aconseguit donar un impuls al teixit associatiu d'aquests muncipis i els ha ajudat a recuperar l’activitat després de la pandèmia, a més promoure noves activitats." Per últim, Bosch ha recordat que "el foment de l'activitat associativa i participativa és clau, sobretot, en muncipis rurals per dinamitzar i omplir de vida els nostres pobles."
El projecte ‘Viu l’Associacionisme’ es va endegar a finals del 2021 i té per objectiu afavorir el teixit associatiu, de voluntariat i solidaritat, promovent accions intergeneracionals i entre associacions diverses, i empoderant les entitats per tal que s'organitzin, planifiquin activitats conjuntes i treballin en xarxa. Entre les activitats que ja s'han posat en marxa hi ha tallers, xerrades, campionats, sessions de cinema i trobades d’entitats.