ERC al Segrià

Josep Maria Pocino Moga és escollit candidat per encapçalar la llista d’ERC a Alpicat les properes eleccions municipals

Pocino ha estat l’únic candidat que s’ha postulat a l’alcaldia i agafa el relleu a Montse Molina actual portaveu d’ERC a l’ajuntament del municipi

Josep Maria Pocino Moga, regidor d’ERC a l’ajuntament d’Alpicat serà el candidat republicà a l’alcaldia d’aquest municipi les properes eleccions municipals de 2023. La secció local d’ERC Alpicat li ha donat l’aval per encapçalar la llista amb la que concorrerà a les eleccions de l’any vinent, després de celebrar la corresponent assemblea, essent l’únic candidat del municipi que s’ha postulat per assumir aquest lideratge i agafant el relleu a Montse Molina, actual portaveu d’ERC al consistori.

Pocino, s’ha presentat amb la voluntat de treballar per Alpicat i tota la seva ciutadania, actuant amb responsabilitat i rigor, i amb la voluntat de parlar amb tothom qui ho vulgui. “Cal ser empàtics i estar al costat de la gent, especialment ara en aquests moments tan durs de crisi econòmica, quan encara no estem recuperats de la pandèmia, per tant això no va de colors, va de persones i de com afrontar aquest futur incert que ens espera”, i ha enfocat el seu lideratge cap a la transformació republicana d’Alpicat; “la transformació verda, necessària per a fer una aposta ordenada a favor de les energies renovables, la transformació lila a favor de la igualtat entre totes les persones del municipi, la transformació democràtica apostant per una total transparència del consistori i la participació de la ciutadania en els temes més transcendentals del nostre poble i la transformació econòmica i social, ajudant i estant al costat d’aquells que més ho necessiten”.

Josep Maria Pocino Moga té 55 anys i treballa d’advocat des de 1991. Ha exercit com a Magistrat durant 5 anys, els dos últims a l’Audiència Provincial de Lleida. Llicenciat en Dret per la Universitat de Lleida té un curs de doctorat en Dret Penal  i un màster en Dret Penal Econòmic per la UPF. En l’actualitat està finalitzant un Màster en Drets Humans, Democràcia i Globalització per la UOC.

Es nascut a Lleida, tot i que fa més de 22 anys que viu a Alpicat, municipi en el qual han nascut i criat els seus tres fills. Forma part del Col·lectiu Advocats per la Democràcia de Lleida, el qual defensa els represaliats per l'1 d'octubre i l’independentisme. Presideix l’ONG Sàhara Ponent, entitat que coopera i dona suport al poble sahrauí dels camps de refugiats, especialment els nens i nenes.  També és soci d'Òmnium, ANC, i ACNUR.

Alpicat, 10 de juliol de 2022