ERC al Segrià

ERC Almacelles denuncia que s’estan fent obres a l’antiga residència sense el coneixement de l’ajuntament

• Planols nou projecte
  • Reformes
Els republicans van accedir al recinte i els operaris que hi treballaven els van informar que s’estava construint la nova comissaria de policia. Quan van preguntar al Ple a l’alcaldessa, els va assegurar que no s’estava fent res de nou.

ERC Almacelles avisa que s’està construint una nova comissaria de policia local a l’antiga residència de ‘Mosen Alejandro’ i que l’ajuntament no en té constància, segons va afirmar l’alcaldessa a preguntes dels republicans. El grup municipal, al veure moviment de personal i material d’obra, van accedir al recinte i van preguntar als operaris que hi estaven treballant, per les reformes que s’estaven duent a terme. Els operaris els van informar que estaven transformant l’antiga residència en la nova comissaria de policia, i els van ensenyar els plànols de tot el projecte, titulat “Reforma antiga residència per nova ubicació dependències policia local Almacelles”.

Els republicans, perplexos al no conèixer aquest projecte, van preguntar al Ple del passat 28 de juliol directament a l’alcaldessa per aquest nou equipament. Ignasi Comella, portaveu d’ERC al consistori explica que l’alcaldessa els va assegurar que no s’estava fent res de nou, només petites obres de manteniment. “La nostra sorpresa va ser veure que l’alcaldessa desconeixia completament aquest projecte, l’informe tècnic del qual està redactat pels mateixos tècnics de l’ajuntament”, diu Comella.

Els republicans, que van treure imatges d’aquest arranjament i dels mateixos plànols, no entenen com pot succeir que s’estigui construint un nou equipament municipal i que l’equip de govern no ho sàpiga. “No hem vist tampoc l’anunci d’aquesta reforma al Perfil del Contractant de l’ajuntament. Sembla que s’estigui amagant al poble la construcció de la nova comissaria, perquè realment dubtem que l’alcaldessa desconegui aquesta nova construcció”, avisa Comella.

Els republicans recorden que al seu moment van demanar de transformar l’antiga residència en un centre de dia. “Demanem a l’alcaldessa i el seu equip més transparència i respecte cap a la resta de regidors de l’oposició, com a la ciutadania en general. No pot ser que s’estiguin construint equipaments nous i els veïns i veïnes d’Almacelles no ho sapiguem”.

El grup d’Esquerra avisa que demanaran formalment explicacions de nou a l’alcaldessa i a tot el seu equip.