ERC al Segrià

Mentides i intoxicacions de l’alcalde d’Almacelles: Part 2.

Ignasi Comella - Portaveu d'ERC a l'Ajuntament d'Almacelles

I diem part 2 perquè preveiem que això va per llarg, i cansats de les seves mentides, el vetllarem d’aprop per corregir tota la informació falsa que vostè va escampant. (Per tant preveiem hi haurà part 3 i 4 i les que convingui, tot sigui en honor a la veritat)

Sr. Josep Ibarz, Com vostè bé sap, però possiblement molts dels seus lectors desconeixen, jo també vaig ser diputat (de l’oposició) a la Diputació de Lleidal’anterior mandat (2015-2019), i del qual vostè formava part del Govern. És per aquesta raó (no perquè sigui portaveu de Joan Talarn, tal com diu vostè) que puc contestar, contrastar i demostrar totes les mentides amb les quals vostè intoxica als veïns i veïnes d’Almacelles.

I més encara quan ahir, enlloc de contestar l’emplaçament que li vam fer des de la Secció Local d’ERC a Almacelles per acollir-se a una subvenció del Ministerio de Fomento destinada a treballs de conservació i enriquiment de béns immobles; va decidir tornar a carregar de munició maliciosa el seu perfil de Facebook contra el Sr. Talarn i jo mateix, volen treure pit d’una subvenció de la Diputació de l’any passat de 250.000 euros per ampliar la residència de la gent gran d’Almacelles.

Doncs bé, nosaltres li explicarem ben clar la realitat d’aquesta subvenció, ja que sembla que vostè hagi perdut la memòria:

Aquesta subvenció per a la residència de la gent gran d’Almacelles no la va atorgar ‘graciosament’ l’anterior presidenta de Convergència (o Junts com es fan dir ara) gràcies a que vostè vetllés pel poble, no, i ho sap!
Les inversions de la Diputació de Lleida en matèria de Salut es decideixen en el sí d’una Comissió de Coordinació entre la Diputació i el Departament de Salut de la Generalitat, en funció de les valoracions tècniques que s’analitzen, la disponibilitat econòmica i la resta de projectes que es presenten a tot el territori. I això és possible gràcies a que l’anterior president de la Diputació d’ERC, Jaume Gilabert, aconseguís que els diners que la Generalitat destina cada any des de Salut al territori els pugui decidir el territori (nosaltres). Sí, un altre d’ERC!

Contesti’m una pregunta senyor Ibarz: Quantes subvencions va rebre Almacelles quan vostè era diputat? Quantes n’han rebut les associacions del nostre municipi? Amb qui havien de parlar per rebre o no la subvenció? Amb Talarn que llavors no era president? No em faci riure...

Vol que li posi damunt la taula totes les subvencions que s’han repartit a dit els seus companys de comarca, de partit i de Diputació mentre estaven a govern en majoria absoluta? On era vostè quan es repartien el pastís al tram final del mandat i podia decidir quines subvencions destinar al nostre municipi?

Com li he dit Sr. Ibarz, no sóc portaveu de Joan Talarn, vaig conviure durant uns anys amb vostè al Ple de la Diputació, vaig patir la seva poca voluntat de fer bé les coses i parsimònia com alcalde i com a diputat. I realment em molesta que ara que s’ha donat compte que no va fer res pel seu poble quan podia, vulgui culpar a ERC de la seva total incompetència.

Fins aviat alcalde, espero impacient la Part 3.

Ignasi Comella
Portaveu d'ERC a l'Ajuntament d'Almacelles