ERC al Segrià

Qui som

Companyes i companys,

Tenim davant uns temps complicats, marcats per una pandèmia i les seves greus conseqüències socials i econòmiques, que fa que sigui, més necessari que mai, unir esforços pel territori, posar-lo en valor i enfortir el nostre projecte polític pel Segrià.

La nostra candidatura té com a objectiu, desenvolupar una gestió comarcal participativa i col·laborativa, que serà també transparent, ètica i oberta, i que aproparà la informació i les decisions al territori, amb el diàleg i el retiment de comptes com a premisses de partida, i amb els valors del republicanisme com a eix.

Tenim el repte de les Municipals 2023, on haurem de treballar per mantenir i potenciar la creació de complicitats, que ens serveixin com a base per la futura creació de llistes i que alhora consolidin la presència republicana a la comarca.

Treballarem per recolzar, acompanyar i formar a la militància, les seccions locals i els càrrecs electes, amb la voluntat d’enfortir-nos com a partit, fer de pont, escoltar, treballar i crear xarxa.

Creiem necessari incentivar una militància activa, promoure pensament polític, fer aflorar el talent del territori, crear espais de participació i debat amb l’objectiu de buscar vincles, teixir complicitats i compartir experiències, per enriquir el nostre projecte comú.

Volem transmetre el relat i discurs del partit, amb la màxima eficàcia, canalitzant la informació i aconseguint una bona coordinació interna dels àmbits institucionals i orgànics.

Cal continuar potenciant la comunicació interna, que és tant important com l’externa, perquè permet donar eines i arguments a la militància i electes locals, que són qui “donen la cara” als nostre pobles, pel projecte compartit de governança republicana.

Estem orgulloses i orgullosos de la nostra terra, i perquè Som Segrià i Fem Comarca, reivindiquem el territori i volem construir complicitats amb l’entorn, perquè per assolir els nostres objectius polítics necessitem arribar a molta gent, sectors, entitats i teixit social. Perquè en la construcció de la República Catalana tots som necessaris!!

Us animem a sumar-vos al nostre projecte.

Salut i República!!

Gemma Massana i Toni Bosch