ELECCIÓ COMISSIÓ ELECTORAL MUNICIPALS 2015

El dijous dia 8 de gener al nostre local de l’Oasi vam aprovar els membres de la Comissió electoral local.

Aquesta Comissió serà l’encarregada de fer una proposta de llista per a la candidatura a les eleccions municipals del 24 de maig de 2015.
Una vegada finalitzada l’assemblea vàrem brindar amb una copa de cava l’entrada del nou any 2015.

CIUTAT DE L’ART

Desprès de la re-inaguració dels museus de Sitges vam disposar d’uns dies de visites gratuïtes. La Montserrat Esquerda de la secció local va fer unes reflexions desprès de la visita:

L’ESQUERRA QUE T’ESCOLTA A SITGES

Amb l’objectiu d’elaborar una proposta de programa de la nostra candidatura per a les eleccions municipals del maig de 2015 i amb la voluntat de diàleg i de col·laboració amb el major nombre possible de veïns i veïnes de la nostra vila, des d’ERC de Sitges hem organitzat un conjunt de col·loquis oberts a tothom i amb la participació d’experts en cadascun dels temes.

BONES PRÀCTIQUES I GESTIÓ RESPONSABLE PER PART DELS REPRESENTANTS I GESTORS DELS AFERS PÚBLICS.

El posicionament de la secció local sobre aquest tema el podeu llegir clicant la imatge:

L’ESQUERRA T’ESCOLTA: EDUCACIÓ I CULTURA

Parlem d’educació i cultura amb AURORA CARBONELL i JOSEP BARGALLÓ La intenció és escoltar els veïns sitgetans per tal de fer una candidatura i un programa creïble. Pots ampliar la informació clicant la imatge.