Solsona

El nostre equip

• Joan Parcerisa i Albacete
    Joan Parcerisa i Albacete Regidor d'Esports, Joventut, Transparència i Participació, Comunicació i Noves Tecnologies i Afers Socials
    1996. Nascut a Solsona. És politòleg. Graduat en Ciències Polítiques i de l'Administració per la Universitat Pompeu Fabra i màster en Gestió Pública, ha estat conseller nacional del Jovent Republicà

La seva trajectòria política al consistori solsoní s'enceta amb les eleccions municipals del 2019 sota les sigles d'ERC. És el regidor d'Esports, Joventut, Comunicació i Noves Tecnologies i adscrit als barris de Cal Xuxa, Creu Blanca i carrer de les Vinyes i Cabana d'en Geli. Des de juliol de 2021, també es fa càrrec de la delegació d'Afers Socials.

En l'àmbit associatiu local, Joan Parcerisa ha estat especialment actiu en els àmbits esportiu i cultural, en entitats com Joventut Solsonina, del qual va ser president durant dos anys, i el Club Futbol Solsona i el Futbol Base Solsona-Arrels, com a jugador i entrenador.