Tarragona

Mònica Alabart, nova presidenta de la Secció Local d’ERC a Tarragona

• Mònica Alabart, presidenta de la Secció Local d’ERC a Tarragona ERC Tarragona
  • La nova executiva liderada per Mònica Alabart ERC Tarragona
Mònica Alabart és la nova presidenta de la Secció Local d’ERC a Tarragona. Aquest dijous al vespre, l’assemblea local va ratificar la candidatura encapçalada per la republicana, que està formada per cinc dones i cinc homes compromesos amb el partit i amb vocació de servei públic.

Alabart afronta aquesta nova etapa en el partit amb molta energia i il·lusió I amb les idees molt clares: “Destinarem tots els nostres esforços per aconseguir que, cada dia, Tarragona sigui una ciutat millor, més participativa i més cohesionada dins d’una Catalunya sobirana”. A tot això, el nou òrgan directiu treballarà per la militància, pels càrrecs electes de la ciutat i alhora per potenciar la participació dels militants en el dia a dia del partit. L’objectiu, segons la presidenta, també “és potenciar una major col·laboració entre els militants i el grup municipal”.

La nova presidenta està acompanyada a l’executiva local per Gemma Marcos, Sergi Albarrán, Montserrat Romans, Carles Farré, Meritxell Fàbregas, Ricard Fernàndez, Eva Jané, Joan Tejero i Isaac Andrade.

Mònica Alabart assegura que des de l’executiva “destinarem el nostre temps, la nostra força i la nostra dedicació, amb lleialtat i responsabilitat, per ajudar a avançar el país cap a la seva llibertat”.

Qui és Mònica Alabart?

Mònica Alabart va néixer a Tarragona l’any 1972. Està casada i té dos fills. És llicenciada en Psicologia Clínica per la URV (1995) i també en Psicopedagogia (2004). Fa més de 20 anys que treballa en el món educatiu. L’any 2011 es va incorporar a l’Equip d’Assessorament Psicopedagògic (EAP) del Departament d’Educació, del que en va ser directora durant 5 cursos. Actualment treballa d’Inspectora d’Educació a les Garrigues.

És militant d'ERC des de l'any 2004 i ha sigut secretària de política municipal, presidenta de la secció local de Tarragona i consellera nacional. En l’anterior mandat va ser consellera a l’Ajuntament de Tarragona (2015-2019).

La nova executiva està formada per:
Mònica Alabart i Calvó, Presidència
Gemma Marcos, Secretaria d’Organització
Sergi Albarrán, Secretaria de Política Municipal
Montserrat Romans, Secretaria de Comunicació i Difusió
Carles Farré, Secretaria de Transició Ecològica
Meritxell Fàbregas, Secretaria de Finances
Ricard Fernàndez, Secretaria de Mobilitzacions
Eva Jané, Secretaria de les Dones:
Joan Tejero, Secretaria d’Actes
Isaac Andrade, Secretaria de Ciutadania