Torelló

Jordi Fàbrega és vicperesident i portaveu del partit i Jordi Casals és vicepresident d'Organització

Nova executiva d'ERC Osona
El passat divendres 15 de juny, ERC va celebrar congrés comarcal on es va elegir una nova executiva comarcal que substitueix la sortint de Toni Casassas.
En el congrés es va presentar un llista única liderada per l'alcalde Manlleu, Pere Prat. Conjuntament amb Prat, dos membres d'ERC de la Vall del Ges, Jordi Fàbrega, alcalde de Sant Pere de Torelló, i Jordi Casals, tinent d'alcalde de Torelló, formen part de la nova executiva com a vicepresidents.
Fàbrega, que també és president de l'Assemblea d'Alcaldes i Regidors d'Esquerra Osona, és vicepresident primer, portaveu i responsable de Política Municipal. Casals, que és portaveu d'ERC al Consell Comarcal d'Osona, és vicepresident de l'àrea d'Organització. Casals i Fàbrega també formen part de la comissió municiaplista que treballarà ja a partir d'ara de cada les eleccions municipals del 2015.
En l'anterior executiva hi era present Laura Bassas, portaveu d'ERC a Sant Vicenç.
En aquest congrés també van ser elegits Montserrat Juvanteny (Prats de Lluçanès), Lluís Argemí (Vic) i Carles Sanuy (Calldetenes) com a consellers nacionals.

Nova executiva d'ERC Osona:
- Pere Prat, president
- Jordi Fàbrega, vicepresident,portaveu i secretari de política municipal
- Jordi Casals, vicepresident i secretari d’organització
- Joan López, vicepresident i secretari d’acció social
- Josep Sallent, vicepresident i secretari de finances
- Josep M. Freixanet, vicepresident i secretari de política parlamentària i coordinació institucional
- Isaac Peraire, secretari d’imatge, comunicació i entorn
- Gràcia Ferrer, secretària de la dona
- Isabel Vergés, secretària de formació
- Josep M. Font, secretari de política econòmica
- Vocals: Àlex Garrido, Joan Carles Rodríguez, Hèctor Bayarri i Lluís Pujades.
Formen part també de la permanent, el portaveu de les JERC-Osona Ignasi Bosch i el vicepresident d’ERC al Consell Comarcal, Jordi Serra.