Torelló

El tinent d'alcalde de Torelló serà present en la campanya junt amb els candidats Jordi Fàbrega i Berta Faro

Jordi Casals, Torelló,
Jordi Casals
La Federació Comarcal d'Esquerra Republicana de Catalunya de la comarca d'Osona posa en funcionament la maquinària electoral per a les eleccions del 25 de novembre al Parlament de Catalunya. El Cap de Campanya serà el torellonenc Jordi Casals, que estarà acompanyat per Lluís Argemí com a Director de Campanya, així com pel President d'ERC-Osona Pere Prat, els vicepresidents Jordi Fàbrega, Josep Sallent, Josep Maria Freixanet i Joan López, el Secretari de Comunicació i Entorn Isaac Peraire, i els candidats Berta Faro, Josep Maria Diéguez i Isabel Vergés, a més de la pròpia Marta Rovira.
D’aquesta forma, la formació republicana ha donat el tret de sortida en la planificació del que serà la campanya electoral a la comarca, amb “la voluntat de plantejar una campanya en positiu, afirmant el missatge a favor de la independència i de la justícia social, i sense caure en picabaralles partidistes”, segons el cap de campanya Jordi Casals. A més, Casals afegeix que “tal com diu el nostre lema ‘l’Esquerra d’un nou país’, mostrem la voluntat de ser l’esquerra hegemònica en la Catalunya independent”.