Torelló

Vivet, Casals i representants del grup ciutadà "Perquè no ens fotin el tren" es reuneix amb ADIF a Barcelona

El subdirector d’Estacions Nordest d’Adif, Armando Brigos, es va reunir aquest dilluns a Barcelona amb tres membres de la Plataforma ‘Perquè no ens fotin el tren’, amb l’alcalde de Torelló Santi Vivet, i amb el segon tinent d’alcalde, Jordi Casals. En el decurs de la trobada, Brigos va assegurar que, a mitjà termini, no es tocarà el personal de l’estació.
La reunió va servir, segons va explicar l’alcalde en el ple de dilluns, perquè el responsable d’Adif conegui “de primera mà” les inquietuds entorn del tema de l’estació però també els problemes que pateixen els usuaris de la línia. “Ha entès que hi ha una problemàtica més profunda”, va dir Santi Vivet, “l’estat de la línia, els trens, el sistema tarifari...”.
Per altre cantó, “vam obtenir el seu compromís personal” que es mantindrà el personal de l’estació mentre no hi hagi màquines expenedores; i que quan s’hagin instal·lat, es concentrarà el personal en hores de màxima afluència. L’estació també tindrà un intèrfon perquè els usuaris puguin comunicar a la companyia qualsevol incidència.Finalment, Armando Brigos es va comprometre a que qualsevol canvi no es portarà a terme fins que no se n’hagi parlat amb totes les parts.