Torelló

La pluja va deslluïr les activitats de la tarda

La Botiga al Carrer a la plaça de la Sardana va aplegar, dissabte, prop d'una vintena d'stands d'establiments comercials de diversa naturalesa. Al llarg de tot el matí, les activitats es van celebrar amb normalitat i amb una destacada afluència de públic.
Per contra, a la tarda, la pluja va fer acte de presència, justament quan es començava a celebrar una de les activitats més esperades, la passarel·la. El mal temps, per tant, va obligar a modificar el programa i finalitzar La Botiga al Carrer abans d'hora.
Una vintena de botigues van omplir dissabte la plaça de la Sardana amb motiu de la celebració de la botiga al carrer. L'activitat es va complementar amb activitats diverses com una xocolatada popular, inflables infantils, jocs gegants i un taller de cupcakes, que va provocar un moviment constant de gent. Jordi Casals, regidor de Comerç de l'Ajuntament, explica que es va consolidar "La botiga al carrer" al barri de Montserrat i valora molt positivament l'activitat.
Com a novetat d'aquest any, destaca una passarel·la on 9 comerços de Torelló van presentar la nova col·lecció de la temporada tardor-hivern. A l'inici de la desfilada va començar a ploure i es va haver d'aturar. Dolors Darnés, presidenta de l'Agrupació de Comerciants, creu que l'assistència de gent "no era tant alta" com la de l'any passat, ja que en aquella ocasió van comptar amb "més comerços participants".
A més, també hi va haver un punt d'informació i un estand de l'ACT on el públic es va poder fer la targeta client de l'entitat, es va fer una recollida d'aliments i l'ANC Vall del Ges per la Independència va instal·lar una parada.

(font: www.ajtorello.cat/www.radioona.com)