Torelló

El Republicà del Ges, ara a Twitter

Republicà del Ges, Twitter
El Republicà del Ges a Twitter
ERC de Torelló ja fa anys que va crear l'eina de comunicació "El Republicà del Ges". La primera època va ser un butlletí, d'edició senzilla, que va servir per comunicar la feina feta des de l'oposició del mandat 2003-2007, quan el PSC de Miquel Franch governava amb majoria absoluta. Va ser una molt bona eina de comunicació i visualització de la nostra tasca a l'ajuntament.
Durant el següent mandat, es va intentar revitalitzar-lo, després d'una temporada inactiu, millorant el disseny, però sense tenir una regularitat en la seva publicació.
Finalment, en aquest mandat, El Republicà del Ges ha passat a format electrònic, podent-se trobar a la web d'ERC, en aquest enllaç.
Ara, amb la voluntat de fer arribar la nostra tasca i obrir un canal de comunicació 2.0, bidireccional, per dir, escoltar i interactuar amb els ciutadans, ens hem dotat d'un perfil Twitter de El Republicà del Ges, ens podeu seguir en aquesta adreça: twitter.com/republicadelges