Torelló

El regidor de Comerç valora positivament el fet de fer coincidir la botiga al carrer amb el concurs Fem Mates

comerç, botiga al carrer, torello, jordi casals
La botiga al carrer de l'abril del 2014
La nova edició de la Botiga al carrer a Torelló es va consolidar dissabte a la plaça nova després d'una jornada protagonitzada per les parades del comerços i les activitats complementàries organitzades per algunes entitats del municipi. Un total de 24 comerços van obrir la seva parada a la plaça, i a més a més, el Mercat Municipal va acollir una carpa amb vuit comerços que van dur a terme la Passarel·la. Jordi Casals, regidor de comerç, es mostra molt satisfet per l'evolució de la jornada i valora molt positivament que hagi coincidit amb la celebració de la segona fase del concurs Fem Matemàtiques, ja que ha apropat moltes gent de fora i del municipi.

D'altra banda, Casals explica la Passarel·la dels Comerciants de Torelló, que es va fer a la tarda, va comptar amb molta assistència i que hi va haver "molt ambient". Afegeix que el comerç es va veure "beneficiat" i que "ja s'espera" la propera edició de la Nit de Botigues que se celebrarà al juliol. Al acabar la festa del comerç, Casals es va dirigir als ciutadans per demanar que "vagin a comprar als comerços de Torelló, perquè és una bona inversió, no només pels comerciants sinó pel tenir un poble viu".

L'activitat, organitzada per la regidoria de Comerç de l'Ajuntament, el Pla de Barris i l'Agrupació de Comerciants de Torelló (ACT), es va dur a terme durant tot el dissabte i va acollir també activitats de dinamització. L'Assemblea Nacional Catalana Vall del Ges va tornar a organitzar per segon any consecutiu el concurs gastronòmic Posa l'estelada al plat' que enguany va comptar amb un total de quatre participants. La guanyadora del concurs va ser Mercè Mas, que va presentar un pastís de ratafia i nata, seguit de Rosa Viladecans i Laura Arbós, que van presentar un tren de xocolata titulat "No podem descarrilar". Finalment, Rosa Viñeta va ser tercera amb un Arròs estrellat'.

(font www.radioona.com)