Torelló

Jordi Casals: “Sense seguretat no hi ha benestar i, quan defensem els drets socials, no oblidem i cal valorar els qui garanteixen la nostra seguretat”

policia,torello,jordi casals
Reconeixement policial a Can Parrella
La sala noble de Can Parrella va acollir, aquest dimarts al vespre, l’acte de reconeixement a quatre membres de la Policia Local de Torelló. L’acte, al qual van assistir la corporació municipal, representants dels cossos policials de la comarca, la plantilla al complet de la Policia Local de Torelló i familiars dels policies distingits, va reconèixer la seva actuació en la detenció de dos delinqüents armats i perillosos que havien perpetrat un assalt violent en una empresa de Sant Vicenç de Torelló, el passat 9 de juliol.

El sergent Francesc Villena i l’agent Robert Canadell –que van intervenir directament en els fets- van rebre, de mans de l’alcalde Santi Vivet, i del regidor de Seguretat Ciutadana, Jordi Casals, la medalla del municipi en la categoria de bronze; mentre que els agents Jordi Avilès i David Bosch, integrants del dispositiu, van rebre la felicitació escrita i un pergamí amb el reconeixement.
En els respectius parlaments, l’inspector de la policia de Torelló, Sergi Gràcia, va posar l’accent en l’excepcionalitat dels fets del 9 de juliol i en l’actitud valenta i decidida dels policies en la seva actuació; mentre que el regidor Jordi Casals va destacar l’important paper social de la policia: “sense seguretat no hi ha benestar i, quan defensem els drets socials, no oblidem i cal valorar els qui garanteixen la nostra seguretat”.
El sergent Villena, en nom dels 4 policies va adreçar al públic unes paraules, explicant que "aquell dia per nosaltres era un dia més i que no érem conscients del què estàvem fent".
L’acte el va tancar l’alcalde Santi Vivet que, a més de felicitar els quatre policies, va fer extensiu l’agraïment a tota la plantilla, i va expressar la satisfacció de l’equip de govern per disposar d’un cos policial que fa “la seva funció amb honestedat, eficàcia i professionalitat”, fins i tot en algun cas “posant en risc la seva pròpia integritat física”.

(fonts: www.ajtorello.cat / www.radioona.com / www.el9nou.cat)