Torelló

La botiga al carrer al Barri de Montserrat arriba a la 3a edició

La botiga al carrer al barri de Montserrat
El bon temps i una elevada afluència de públic van ser les notes més destacades de la tercera edició de La Botiga al Carrer al barri de Montserrat, que es va celebrar aquest dissabte. Al llarg de tot el matí, la plaça de la Sardana va bullir d’activitat, al voltant de la vintena de carpes de comerços i entitats que s’hi van instal·lar.
 A la tarda, malgrat no està contemplat en el programa, alguns comerços van obrir també la parada a la plaça.
 El regidor de Comerç, Jordi Casals, considera que “la idea de la Botiga al Carrer està consolidada”, tot i que adverteix que caldria que “el comerç del barri participés d’una manera més nombrosa en la gran festa del comerç al barri”. Sigui com sigui, el regidor està molt satisfet pel desenvolupament de l’activitat, ja que “hi ha hagut molta concurrència” durant tot el matí i migdia. A més, alguns comerços van tenir oberta la seva carpa durant tota la tarda, allargant així l’horari de la Botiga al Carrer.
La Botiga al Carrer és una iniciativa organitzada per la regidoria de Comerç i l’Agrupació de Comerciants de Torelló (ACT).

Galeria de fotografies de la Botiga al Carrer de El Setmanari Torelló

(font: www.ajtorello.cat)