Torelló

Jaume Martí és escollit nou Conseller Nacional

El dia 5 de novembre s'ha celebrat el Congrés Comarcal d'ERC a la Sala de Plens de Manlleu, on Pere Prat va fer-ne l'obertura, mentre es mostrava orgullós que ERC tornés a governar a Manlleu des de la República i il.lusionat per la tasca social que porta a terme el seu equip, tot i la delicada situació heretada per l'antic govern.
Pere Vilarrasa va fer el seu últim informe com a president sortint de l'extingida Regió Osona-Ripollès, destacant-ne els bons resultats en les eleccions municipals i l'obtenció, altra cop, d'un diputat osonenc, Josep Maria Freixanet.
El President de la nova regió de la Catalunya Central, Ignasi Perramon, també va intervenir per marcar-se l'objectiu d'esdevenir primera força regional i comarcal a Osona.
Jordi Serra va explicar com afecten els nous canvis a la comarca i la presentació de l'alliberat polític de la comarca, Lluís Argemí.
Per acabar, es va escollir al president de la secció local de Torelló, Jaume Martí i Mestres, com a Conseller Nacional per 32 vots a favor i 2 abstencions.
Martí va explicar que ell es presentava com a Conseller Nacional tant per la seva il.lusió de treballar pel partit com per situar la secció de Torelló en primera fila.