Torelló

ERC-JpT havia demanat que rectifiqués o que plegués com a regidor d'Ocupació

En el darrer Ple de 2015, arran d'una moció d'UGT, presentada per ERC-JpT, sobre mesures pels aturats de llarga durada de persones de més de 55 anys, Manel Romans, regidor d'Ocupació, va afirmar que "l'atur estructural és el què, si ens deixem d'eufemismes, vol dir persones que no volen treballar, per dir-ho suaument".
El sindicat UGT va reaccionar demanant una rectificació i el grup municipal d'ERC-JpT va demanar que rectifiqués o que fos cessat com a regidor d'Ocupació.
En el Ple de gener, el portaveu republicà, Jordi Casals, va refermar la demanda de rectificació o dimissió com a regidor d'Ocupació, ja que "quina confiança poden tenir els usuaris del servei d'ocupació de Torelló, molts d'ells aturats de llarga durada, quan saben que el responsable polític d'Ocupació creu que no volen treballar?".
Romans es va disculpar i va dir que si calia rectificava i que no es va explicar prou bé i que aquella frase va ser desafortunada.

Comunicat anterior: "ERC-JpT reprova a Manel Romans pel menysteniment als aturats de llarga durada"