Torelló

ERC-JpT lamenta que es tregui la parada del centre del barri de Montserrat i reitera la proposta d'ampliar els punts de venda dels tiquets del bus

L'ajuntament i Sagalés amb la premsa i la brigada pintant una parada
El grup municipal d'ERC-JpT va reiterar la proposta feta en el Ple en anterioritat que s'ampliessin els llocs de venda dels tiquets i abonaments del bus, per exemple en oficines municipals o el Punt d'Informació Juvenil. Actualment només es venen en màquines a Vic, en les oficines de Sagalés o en estancs a Torelló.
Al costat de l'ampliació dels punts de venda, el portaveu republicà, Jordi Casals, també va reiterar la proposta de fer una campanya d'informació que es va deixar en stand by l'any passat, amb les noves tarifes integrades per bus i tren, més baixes, que permet tenir una lògica de bus local la línia de Torelló a Vic.
Per altra banda, els republicans van mostrar la seva sorpresa i neguit, davant l'anunci en el Ple per part del regidor Forcada (FEM) que la parada de la Plaça dels Lleons ja no passaria al C/Espona si no al C/ Borgonyà, allunyant-se del centre del barri.
Mots clau
: Barri Montserrat Bus