Torelló

ERC-JpT demana que es tingui en compte les 1800 signatures en contra del canvi de sentit del C/ Sant Bartomeu

En el Ple de febrer de Torelló, el portaveu d'ERC-JpT, Jordi Casals, va demanar a l'equip de govern que tingués en compte les més de 1800 signatures que s'han recollit en comerços en contra del canvi de sentit del C/ Sant Bartomeu, a més de reiterar la demanda d'iniciar el treball en el Consell de Seguretat Ciutadana i Mobilitat per resoldre els canvis en la mobilitat al centre de Torelló.
Des que es van iniciar les obres del C/ Sant Bartomeu que el grup municipal republicà recama treballar per resoldre la mobilitat en el centre, arran de la transformació del C/ Sant Bartomeu a plataforma única, convisquent vianants i cotxes en el mateix espai, en un carrer que forma part de la interconnectivitat de barris a Torelló. L'equip de govern no ha engegat mai aquest treball en la planificació i després de diferents giragonzes ara proposant una pilona, ara proposant un radar, al final va decidir fer un canvi de sentit del carrer de forma precipitada, desviant el trànsit del C/ Sant Bartomeu i del C/ Sant Miquel a la zona de les escoles.
El canvi de sentit ha creat malestar en la ciutadania i així es veu plasmat en les més de 1800 signatures contràries a aquesta decisió, recollides en comerços de Torelló.