Torelló

Aprovat el reglament d'ús de la Sala Polivalent amb l'acceptació d'esmenes d'ERC-JpT per garantir tant l'ús esportiu com el sociocultural

En el Ple del mes d'octubre, es va aprovar el reglament que regula l'ús de la nova Sala Polivalent de Torelló.
El grup municipal d'ERC-JpT, que va ser impulsor del projecte el passat mandat en el govern que van compartir amb CiU, semre ha reclamat treballar perquè aquest equipament doni resposta a dues realitats: al teixit esportiu i el sociocultural, i que aquest treball s'havia de fer amb temps i escoltant als col.lectius torellonencs que potencialment n'havien de fer ús.
A finals d'agost i amb quatre dies per fer aportacions, el govern local va facilitar el reglament que havien redactat als grups de l'oposició per si es volien fer aportacions.
Des d'ERC-JpT, es van presentar diverses esmenes seguint els següents citeris:
  1. Evitar el biaix “esportiu” d’aquest reglament que porta a la Sala Polivalent a tendir a ser un apèndix del pavelló.
  2. Resoldre com es fa possible un ús sobrevingut o a causa de força per sobre les activitats regulars
  3. Resoldre com es fa possible que activitats no planificades (sobretot de caire sociocultural) puguin realitzar-se davant un calendari ple d’activitats (sobretot esportives) preestablertes durant la temporada.
  4. Contemplar l’adquisició de material per poder fer activitats socio-culturals.
  5. Dinamitzar l’equipament des de l’ajuntament.
"Hem posat èmfasi amb poder donar resposta a activitats que es facin puntuals, quan inicialment el reglament del govern tenia una rigidesa que no era viable per dinamitzar la Sala Polivalent de forma òptima, sobretot de cara a les entitats", va afirmar Xevi Lozano en el Ple.
La majoria d'esmenes d'ERC-JpT es van acceptar, a més d'altres de la CUP, i el reglament es va aprovar per unanimitat.