Torelló

Jordi Casals reclama a l'equip de govern que estigui al cas del Parc de Bombers de Torelló

bombers torelló
Parc de Bombers de Torelló
En el torn dels precs i preguntes del Ple, el portaveu dels republicans, Jordi Casals, va demanar a l'equip de govern que estiguessin amatents a la situació del Parc de bombers de Torelló, que ja ha hagut de tancar alguns dies per manca de personal, però també que s'estigués alerta amb "la remor de fons" que diu que es vol tancar permanentment el parc del municipi.
Casals va recordar els casos de les urgències mèdiques nocturnes i de l'estació de tren, que van començar amb rumors que es tancarien i es deixarien sense personal, respectivament, i es va demostrar que l'amenaça no era falsa. En el primer dels casos es van perdre per Torelló, passant a ser centralitzades a Vic, i en el segon cas durant el passat mandat i gràcies a la mobilització social, sobretot, i també des de l'ajuntament, es va poder revertir la intenció inicial d'ADIF. És per tot això que Casals va demanar al govern local d'estar alerta i fer les gestions necessàries per tenir informació fefaent al respecte i donat el cas actuar per no perdre el Parc de bombers de Torelló.
Mots clau
: Bombers