Torelló

"Made in Torelló", un poble dinàmic des de la base

Jordi Casals i Prat
Jordi Casals, Torelló

Des d'ERC i Junts per Torelló, durant la campanya electoral vam posar molta energia en explicar el nostre projecte de promoció de Torelló per dinamitzar el comerç i la restauració, a través d'activitats directament relacionades amb el comerç, així com aprofitar l'energia civil de Torelló, amb les seves iniciatives socials, culturals o esportives, per tal d'excelir en poble dinàmic.
Tenim molts esdeveniments arrelats al nostre poble, com el Carnaval i totes les seves activitats (la Rua, les Senyoretes, el Pullassu...), un Festival Internacional de Cinema de Muntanya (de referència internacional per la seva qualitat), la cursa dels Matxos, la mateixa Festa Major, un Teatre Cirvianum que resisteix les energies centípretes de la nostra comarca, entre d'altres.
El cap de setmana passat vam viure la primera edició de la Pescabirres, fira de cervesa artesana. Un esdeveniment "Made in Torelló", fet des de la base, de l'energia social que tenim. Un element clau per l'èxit. I va ser un èxit, un exitàs! Hi tornarem l'any que ve, segur!
I el proper cap de setmana tenim l'agenda pleníssima!!
El dissabte: botiga al carrer, concurs Fem Mates i concert de les escoles de múisca del Ter, al Cirvianum.
I el diumenge tenim l'acte del Segimon Serrallonga, no us el perdeu.

Mots clau
: C C C S T T