Torrelles de Llobregat

Canvi de portaveu al Grup Municipal ERC-Torrelles

Josep-Manuel Rafí Roig, regidor GM ERC-Torrelles

La candidatura d’ERC Torrelles el 2019 era de dues persones en igualtat de condicions. El sistema electoral que tenim ens obliga a posar un ordre numèric que nosaltres mai hem cregut i per això la candidatura es va presentar amb els dos ponents que encapçalàvem la llista. Com podeu comprovar a les xarxes, les intervencions del Grup Municipal han estat sempre de tots els regidors, perquè considerem que tots tenim coses a dir i que la figura d’un portaveu pot ser organitzativament vàlida, però un xic anacrònica al segle XXI, i més en un municipi com el nostre on tots els que tenim alguna vinculació amb la cosa pública ens coneixem.

Aquests dos anys he tingut l’honor de representar com a cap de llista els votants d’ERC Torrelles als quals agraeixo, de tot cor, la confiança i el suport. També he tingut l’honor de coincidir amb un grup de regidors, els 13 que som, que hem posat, per damunt de tot, el bé públic i hem defugit de la picabaralla estèril i absurda. De tots he aprés molt, i dono les gràcies pel tracte rebut. He intentat sempre portar el debat, des de la lògica discrepància en molts temes, pel camí constructiu i sempre amb respecte a les persones i el que representen.

Ara és moment, així ho teníem previst internament, de fer el canvi i deixar aquesta responsabilitat en mans de l’Ainoa Olza. Cal encarar aquest dos anys de legislatura que queden amb la força d’una persona jove, dona, i perfectament qualificada amb la qual hem fet tot el nostre Grup Municipal l’aprenentatge del que significa la política local. Com bé sabeu alguns, ella també és la Secretaria de la Dona de la Federació Comarcal d’ERC al Baix Llobregat.

Ara em toca, volgudament, fer de regidor. Amb els companys –i amics– Quim del Pozo i Ferran Alves seguirem treballant pel poble i donant a la nova portaveu tot el suport que necessiti

Segueixo pensant el que ja us he dit a molts de vosaltres i és que ERC pot aportar molt al govern de Torrelles. Que no en formem part és un flac favor a la ciutadania torrellenca i espero que, tan aviat com sigui possible, aquest fet es pugui encarar.

De nou us agraeixo a totes i a tots aquests anys de treball conjunt.