Vallès Occidental

La Permanent del Vallès Occidental tanca el curs polític amb una trobada al Parlament de Catalunya.

La trobada posa punt final a les activitats d’aquest curs polític marcat per la pandèmia i les eleccions al Parlament de Catalunya.

La Permanent del Vallès Occidental ha tancat el curs polític d’enguany amb una trobada al Parlament de Catalunya, on ha assistit part dels seus representants.

El president comarcal, Toni Masana remarca “tot i els moments complicats per la situació sanitària amb la pandèmia per la Covid, hem avançat en projectes cabdals de l’equip de la Permanent tot potenciant l’enfortiment organitzatiu i polític. També hem realitzat diferents formacions sol·licitades pels electes i membres de les executives locals.”

Per part de la secretària general, Montse Soler, un dels aspectes a destacar d’aquest any “Hem treballat de manera intensa i coordinada malgrat la no presencialitat obligada, però sabem de la importància de fer xarxa i estar en contacte permanent. Per això volem reprendre, tan aviat com sigui possible, la presencialitat de les trobades.” també ha destacat “La tasca de la secretaria de feminismes ha estat ingent, però queda encara molt camí per recórrer. ”

En Juli Fernàndez, diputat republicà en representació del Vallès Occidental “hem iniciat un seguit de trobades amb entitats i seccions locals tant al Parlament com als municipis per escoltar-los, recollir les seves inquietuds i donar trasllat als responsables dels departaments gestors.” posant en valor les de visites ja realitzades per diferents entitats de vallesanes, i afirma “volem fer comarca, generar vincles per catalitzar estratègies organitzatives i polítiques, per desenvolupar al màxim la potencialitat republicana del Vallès Occidental.”