Vallès Occidental

La militància d'Esquerra Republicana del Vallès Occidental participa en la Conferència Nacional

Més d’un centenar de militants del Vallès Occidental han participat, aquest cap de setmana, en la Conferència Nacional on s’ha aprovat la ponència política del partit que reforça l'aposta per les polítiques republicanes i el procés de negociació per part de l'independentisme.

Els vallesans, Gabriel Fernàndez i Ona Martínez, van formar part de la mesa de la Conferència Nacional on la militància ha aprovat definitivament i per una amplíssima majoria la ponència política, amb el 97,24% dels suports. Ponència que ha incorporat més de 400 aportacions de la militància, exposades i debatudes en una vintena de congressos sectorials i territorials, que han acabat de perfilar les prioritats i l’horitzó del país per a la dècada vinent i l’estratègia política per assolir la independència.

La militància ha reforçat i avalat l’aposta per la confrontació democràtica a la taula de negociació per part de l’independentisme i les polítiques republicanes com a millor via per assolir la República Catalana, acompanyada dels grans consensos de país i de les mobilitzacions transversals. Esquerra Republicana referma així la seva aposta per dur a terme polítiques netament republicanes i demostrar-ne la seva utilitat com la millor manera de sumar i enfortir el moviment independentista.

Després de dos anys de pandèmia, una trentena de vallesans i vallesanes també van ser convocats pel lliurament de les insígnies als afiliats amb més de 25 anys de militància, agraint-los el treball incansable en defensa de la República, els drets polítics i la justícia social.