Vallès Occidental

Trobada de dones d’Esquerra Republicana del Vallès Occidental amb Carme Forcadell i Diana Riba.

Les electes, candidates i càrrecs orgànics del Vallès Occidental es troben amb la presidenta Carme Forcadell i l’eurodiputada Diana Riba a Sant Quirze del Vallès.

La secretaria de feminismes, ha organitzat una trobada amb més d’una cinquantena de dones del Vallès Occidental, amb la presidenta Carme Forcadell i l’eurodiputada Diana Riba, l’objectiu principal de la trobada ha estat poder generar un espai de coneixença, vincles i treball en equip.

Na Marisa Vera, secretària comarcal de feminismes, ha donat la benvinguda a les  assistents, tot explicant: “Avui ens tornem a conjurar aquí a Sant Quirze amb l’objectiu de continuar reforçant els lligams entre nosaltres” tot afegint “i treballar per feminitzar els nostres ajuntaments i també les estructures supramunicipals com el consell comarcal i la diputació.”

La presidenta Carme Forcadell, tot adreçant-se a les dones convocades, ha afirmat: “no volem càrrecs buits, volem manar i prendre decisions” destacant: “és manant i prenent decisions que podem canviar el món.”.

L’eurodiputada Diana Riba ha ressaltat: “no ens hem de justificar ni desempoderar-nos” reblant: “aprofitem aquests espais, busquem i creem xarxa entre nosaltres.”.

Durant la trobada, les electes, candidates i càrrecs orgànics vallesanes han pogut intercanviar entre elles, i amb les convidades, impressions i experiències del seu dia a dia, i de la seva dedicació a la política.

Per finalitzar la trobada la secretària de feminismes comarcal, Marisa Vera, ha remarcat a les presents: “us necessitem a totes des de la nostra diversitat i des de tots els espais de poder que podem ocupar, institucionals i orgànics. Necessitem tota l’expertesa i talent acumulat, tot el vostre assessorament i acompanyament”.