Vallès Oriental

Jordi Cots diputat al Parlament de Catalunya

• Jordi Cots
El militant i regidor cardedeuenc Jordi Cots serà diputat al Parlament de Catalunya en representació de la militància del Vallès Oriental fins la seva dissolució per la convocatòria electoral del proper mes de novembre. Cots va ser escollit candidat fa quatre anys al Congrés comarcal extraordinari celebrat a La Garriga.
.
La Permanent comarcal manifesta la seva satisfacció per què, encara que sigui per poc temps, un vallesà oriental i gran coneixedor de la comarca ens representi al Parlament del país.

Jordi Cots ingressà a Esquerra Republicana de Catalunya al 1992 , provinent de l'Entesa dels Nacionalistes d'Esquerra, passant a formar part del Consell Nacional fins el Congrés de Barcelona de 1993. En el període 1993-1994 va formar part de la Permanent Comarcal del Vallès Oriental com a responsable de Política Municipal, en el període 2006 - 2008 com a secretari de Política Parlamentària i Institucional, en el període 2008 - 2009 com a secretari de Política Sectorial i Formació, i fins els 7 de maig del 2010 com a secretari de Formació. Des del Congrés Nacional de Vilafranca del Penedès del 1996 fins el de Lleida de 2004, conseller nacional. Novament conseller nacional per elecció comarcal des del juliol del 2004 fins el maig del 2010. Des de l'any 2003 fins el mes de setembre 2009 ha estat president d'ERC - Cardedeu. Actualment forma part de l'Executiva local com a secretari de política municipal.

És regidor l'Ajuntament de Cardedeu des del 3 de setembre de 2009, formant part del Grup Municipal d'ERC, i 1r tinent d'alcalde de l'Àrea de Serveis Territorials i regidor d'Urbanisme i Noves Tecnologies.