Vallromanes

Totes les notícies

Comença la Renovació

Ja tenim candidat a l'alcaldia! L'assemblea de Més per Vallromanes-Esquerra va escollir Jordi Pereda com a candidat a l'alcaldia de Vallromanes a les properes eleccions de 2023. Jordi Pereda té 58 anys i en fa 18 que viu a Vallromanes, concretament a Torre Tavernera, on està molt implicat en la millora de la urbanització. Casat amb la Mercè amb qui tenen tres filles, és llicenciat en psicologia i empresari d'arts gràfiques. Ha estat coordinador local del Gran Recapte del Banc dels Aliments i és membre de l'ANC. Aficionat a la bicicleta, al dòmino i als escacs.  Al Jordi no li espanta la feina, és dialogant, sap escoltar i sempre busca el consens. Comença la Renovació!

Qui serà serà?

Qui serà el relleu de l’alcaldia de Vallromanes? Sigui la persona que sigui continuem millorant Vallromanes sense perdre la essència de poble.

Anunci de l’alcalde

He comunicat al meu grup la decisió de no tornar-me a presentar com a candidat a l'alcaldia de Vallromanes a les properes eleccions municipals. En catorze mesos ja serem a les eleccions de maig de 2023, i aleshores ja farà setze anys que sóc a l'Ajuntament, sis com a regidor i els darrers deu com a alcalde. Acabaré aquest mandat que tinc encomanat, tenint molt present que he estat cap de llista quatre vegades consecutives i que  no hi haurà una cinquena.  Aquesta és la millor experiència professional que he viscut, i estic molt orgullós de la feina feta i de la que estem fent el nostre equip al govern,   sempre amb l’objectiu de millorar Vallromanes sense canviar la nostra essència de poble. En tots aquests anys de regidor i d’alcalde he pogut aprendre molt i sentir-me molt útil, i és per això que he d’agrair a tothom que m’ha acompanyat  en aquest camí tot aquest temps. No hi ha una sola manera de fer les coses i mai és al gust de tothom, però penso que he aportat tot el que he pogut  i he sabut, amb total entrega personal perquè hagi estat sempre en positiu i sumant voluntats. Estic convençut que una renovació serà positiva per a Vallromanes, per al projecte municipal i per al nostre grup polític, i segur que també per a la  meva família. Després de tants anys exercint aquesta responsabilitat, em ve de gust tornar a viure el nostre poble d'una altra manera, des d’una  altra perspectiva. Sempre he pensat que els càrrecs polítics han de ser temporals i que s’han de renovar. El nostre grup ha guanyat les darreres quatre eleccions municipals i a les properes de 2023 ho hem de tornar a fer, perquè pensem que el projecte  republicà que governa Vallromanes des de fa deu anys ha de continuar liderant i tirant endavant els grans reptes que ha d’afrontar el nostre poble.  Ho farem amb una altra persona encapçalant la llista, que triarem entre totes les persones del grup, i que assumirà aquesta responsabilitat amb  la mateixa honestedat i il·lusió amb què treballem des de Més per Vallromanes-Esquerra.

Aprovació dels pressupostos 2022

El passat 10 de Gener vam aprovar el pressupostos i la plantilla, 4’1 milions d’euros pel 2022. Les inversions se centren en millores de la via pública, el clavegueram, els dos centres educatius i la reforma de la zona esportiva. Pel que fa als ingressos destaca la congelació dels impostos per al 2022, i els 175.000€ d’ingressos d’aportacions de la Diputació de Barcelona per a inversions. Pel que fa a les despeses, augmenten les de personal com a conseqüència de l’increment del 2% de les retribucions als treballadors públics, i també la incorporació d’una plaça de tècnica superior jurídica i de recursos humans, imprescindible en un administració que com la nostra ja sobrepassa les quaranta persones de plantilla, i que ha de donar resposta a la creixent complexitat de procediments administratius en els expedients de contractació pública i, d’altra banda, la creació de la plaça de tècnica d’educació i joventut. Es preveuen els increments de les despeses a conservació de la via pública, enllumenat públic, clavegueram, el nou contracte de l’edició de La Pinya, l’adquisició a través de rènting d’un nou vehicle per substituir un camió de la Brigada, l’increment del cost de la recollida dels residus i el manteniment de les càmeres de seguretat. En el capítol d’inversions s’han previst 175.000€ inicials per a la reforma de la Zona esportiva municipal, i 19.650€ en diverses inversions de millora als dos centres educatius.

Volem ser MÉS

El 26 de Maig de 2019 vareu revalidar el nostre projecte. Gràcies a tots els vallromanins i vallromanines per confiar en nosaltres. Volem compartir la feina feta a Vallromanes en aquests dos mandats amb majoria del nostre projecte i les propostes de futur de la candidatura de ERC - MxV.