Vallromanes

Qui som

Vallromanins i vallromanines, us donem la benvinguda a la pàgina web de MxV –ERC, a la que us podeu adreçar per conèixer de prop les nostres activitats i propostes.

En aquesta pàgina trobareu, entre d’altres continguts, la nostra revista QR, però també articles d'opinions dels nostres regidors/es i/o d’alguns dels nostres simpatitzants, el nostre programa electoral, i d’altres. Des d'aquesta web us volem explicar tota la feina que hem fet i estem fent, amb el desig que col·laboreu amb nosaltres en la construcció del projecte que presentem pel poble.

El febrer de 2003 es va fundar la secció local d'ERC. Gràcies al vostre suport durant tots aquests anys, hem anat creixent i hem tingut l'oportunitat d'adquirir una gran experiència en la política municipal, primer a la oposició i després a govern. Tota aquesta experiència acumulada la posem al vostre servei cada dia.

Des de 2012 estem millorant Vallromanes des del govern municipal, i des de 2013 liderant l'Ajuntament a través de l'alcaldia.
En aquests anys hem fet molta feina, hem aconseguit millorar Vallromanes sense canviar l'essència. I encara ens queda molta feina per fer! Ens acompanyeu?

Pensem que és molt positiu poder arribar a tots els veïns i veïnes i poder-vos explicar tota la feina que MxV - ERC ha fet fins ara, així com la que encara ens queda per fer. Potser quan navegueu per la pàgina trobareu que hi falta algun detall: manca informació sobre algun tema o algun assumpte que us interessaria conèixer amb més profunditat. Estem oberts a qualsevol comentari i/o suggeriment constructiu que ens permeti millorar aquest espai de comunicació entre MxV – ERC Vallromanes i els nostres veïns/es. Us podeu posar en contacte amb nosaltres per correu electrònic a l'adreça [email protected], estem a la vostra total disposició. També ens podeu trobar el primer dilluns de cada mes al Casal a partir de les 9 del vespre, si voleu entrar a formar part del nostre projecte, o només si ens voleu coneixer.

Benvinguts!

Més x Vallromanes