Valls

Esquerra treballa per un nou projecte sense improvisacions i amb un equip fort i preparat que lidera Teresa Rull Ferré

Presentació de Teresa Rull Ferré com a candidata.
Quan tot just falta un any per a les eleccions municipals, Esquerra Republicana de Catalunya (ERC) a Valls vol tenir una mirada retrospectiva i una cap al futur perquè Esquerra té les idees clares i sap cap on s’ha d’anar. Per això mateix, va anunciar ja fa un parell de mesos que Teresa Rull Ferré, actual regidora d’Educació i Política Lingüística i d’Afers Socials, seria l’alcaldable d’Esquerra el 2023, la qual cosa significa que és la primera dona que lidera el projecte del partit a la capital de l’Alt Camp. Aquest anunci posa al descobert que el partit està treballant per un nou projecte, un projecte que va més enllà del moment present i de la política d’improvisació. Esquerra practica una política de planificació i de diàleg amb tothom com a mètode de treball per transformar la ciutat i per fer que recuperi la capitalitat i la rellevància comercial, industrial i social en el seu entorn territorial.

Esquerra és un partit de consens, que té un equip fort, preparat i cohesionat per afrontar qualsevol repte. Ja hi haurà temps de parlar de projectes. Però en un moment en què els vallencs i vallenques pateixen els efectes de la crisi que ha provocat la COVID-19 i un conflicte bèl·lic a Ucraïna, que també ha tingut una incidència sobre tot el país amb un increment desmesurat del preu dels carburants, de l’electricitat i de productes de primera necessitat, cal, més que mai, que l’Ajuntament estigui al costat de les persones. Esquerra no perd mai de vista aquesta primera premissa: treballar amb voluntat de servei i fer que la vida dels vallencs i vallenques sigui una mica més fàcil. I això no pot esperar. La pandèmia ha deixat una forta batzegada que no serà fàcil d’esborrar: empreses, comerços i pagesia n’han patit els sotracs i cal fer-los costat i ajudar-los amb mesures efectives.

Des de l’Ajuntament de Valls Esquerra lidera i visibilitza els valors republicans que l’enorgulleixen: feminisme, civilitat, compromís social i transformació energètica. Per això aprofitarà qualsevol oportunitat per transformar l’economia, crear llocs de treball i apostar per projectes que reverteixin directament sobre el benestar de la ciutadania per avançar cap a un municipi més verd, cohesionat i igualitari. Això va lligat a la necessitat de garantir a la ciutadania tots els drets fonamentals, com l’habitatge, un eix estratègic en les polítiques d’Esquerra.

En aquests moments Esquerra concentra els esforços en la consecució dels projectes d’aquesta legislatura, en els compromisos que va assumir amb els vallencs i vallenques el 2019 i, com ha fet sempre, perquè no s’amaga de res, a mesura que es van consolidant els comparteix amb tothom. Esquerra se sent il·lusionada i forta per liderar la transformació necessària que Valls es mereix.