Valls

Jordi Cartanyà, nou alcaldable de Valls per ERC

Jordi Cartanyà, Josep Maria Pallàs, Jordi Bofarull, Ramon Canela
Jordi Cartanyà, a la roda de premsa de presentació
L’assemblea de militants d’ERC de Valls va escollir Jordi Cartanyà i Benet cap de llista de la candidatura d’Esquerra per a les eleccions municipals que tindran lloc al maig vinent. L’elecció va tenir lloc per unanimitat a l’assemblea del passat 21 de setembre, i l’endemà mateix es va convocar una rosa de prensa per fer-ho públic, amb la participació del futur candidat, del president d’Esquerra de Valls, Ramon Canela, i dels dos regidors republicans actuals, Josep M. Pallàs i Jordi de Bofarull.

Durant la compareixença Jordi Cartanyà es va presentar fent un repàs a la seva trajectòria vital i d’activitats amb la societat civil vallenca, i va explicar els motius que l’han mogut a fer aquest pas endavant: “M’agradaria poder contribuir a fer arribar tots els anhels i necessitats dels ciutadans a l’Ajuntament per donar-hi solucions i fer de Valls una ciutat més agradable per viure-hi, més cohesionada, on tothom es pugui sentir còmode i orgullós de viure-hi”.

Cartanyà va parlar amb orgull de la feina que ha fet sempre ERC a l’Ajuntament de Valls, tant al govern com a l’oposició, i va expressar que intentaria aportar un estil positiu i conciliador, i un treball seriós, alhora que va agrair la confiança de l’assemblea d’ERC. El candidat va fer un especial èmfasi en la voluntat que la candidatura d’ERC es basarà en el treball en equip.