Vic

ERC Vic anuncia un relleu al grup municipal

El grup municipal i l’executiva d’ERC-Vic han anunciat aquest dimecres 13 d’octubre que la regidora Sandra Quílez finalitzarà properament la seva tasca com a regidora a l’Ajuntament de Vic, i que passarà el testimoni a Albert Palou, número sis de la llista municipal a les eleccions municipals de 2019.

La Sandra Quílez, que és artesana de la pell i treballa des de fa anys pel comerç de la ciutat, ha acceptat formar part de la junta de Vic Comerç. Per evitar possibles incompatibilitats amb aquest nou càrrec en un futur, ha decidit cedir les seves responsabilitats com a regidora.

L’Albert Palou, investigador a la UVic-UCC i amb una llarga trajectòria com a activista municipal en diversos àmbits, s’incorporarà a partir del ple de desembre a la tasca del grup municipal d’ERC Vic.

Des d’ERC-Vic sempre s’ha considerat que els càrrecs de representació pública requereixen una dedicació plena, exercida amb independència i de forma temporal. És per aquest motiu que ERC-Vic li agraeix el gest a la Sandra, atès que la seva decisió s’alinea perfectament amb els valors que el partit té com a propis.