Vilanova i la Geltrú

Qui som

Benvinguda, benvingut!

En primer lloc et volem agrair la teva visita al nostre portal. Un instrument de participació i de comunicació per a militants, simpatitzants i amics, com també per al conjunt de la ciutadania, en general.

Volem que aquest mitjà digital sigui una eina d’enriquiment bidireccional, de manera que, en primer lloc hi obtinguis la informació que necessites sobre el nostre projecte municipal. I segonament, per animar-te a fer-nos arribar els teus suggeriments o les teves preocupacions, a través dels nostres canals de comunicació habilitats.

La Secció Local d’Esquerra Republicana a Vilanova i la Geltrú és espai de treball centrat en les qüestions municipals, en clau nacional, i des d’una perspectiva de transformació republicana, democràtica i feminista, tot regint-nos pels principis de l’ètica individual i col·lectiva, i el foment de la igualtat d’oportunitats, la defensa d’un model de ciutadania responsable i l’aposta per la qualitat democràtica en els àmbits orgànics i institucionals.

Així doncs, des de la perspectiva local que aquí ens ocupa, treballem en coherència amb aquests principis, tot restant amatents i proactius a acollir la teva col·laboració per tal de poder continuar avançant-hi.

Nosaltres entenem la política com a un exercici de reflexió per a fomentar una participació conscient i activa de tota la ciutadania, assumint que la nostra ciutat és quelcom més que un espai físic, concebent-la com un espai de relació entre persones. Així, plegats, treballem per avançar en els nostres compromisos amb la ciutat, conscients que és des del propi municipi on es comença a construir la nova República.

Participa-hi!

Salut, força i república!

Joan Ventura i Uceda,
President d'Esquerra Republicana Vilanova i la Geltrú